Monday 10 December 2018

Zizi Kirana Diingatkan Untuk Berpakaian Sopan Dan Tidak Boleh Seksi-seksi

Zizi Kirana Diingatkan Untuk Berpakaian Sopan Dan Tidak Boleh Seksi-seksi

Kerana dia sering memuat gambar seksi di laman sosial, Zizi Kirana memberitahunya bahawa dia sering diingatkan untuk berpakaian sopan setiap kali dia menerima jemputan pamerkan.

Zizi berkata kebanyakan penganjur bimbang tentang imej seks mereka, tetapi penyanyi terkenal melalui lagu Nak Ke Tak Nak sentiasa menjadi perhatian ketika muncul di khalayak ramai.

Penyanyi Asal Malysia Zizi Kirana Diingatkan Untuk Tidak Memakai Baju Seksi Harus Pakai Baju Yang Layak Dan Sopan

"Tidak mustahil saya menjadi keterlaluan semasa persembahan kerana saya berpakaian mengikut kesesuaian acara.

"Saya akui, kebelakangan ini, nasib saya semakin murah, tetapi setiap kali saya mendapat urus niaga, saya dinasihatkan agar tidak menjadi seksi.

"Tiada apa yang perlu dikhuatirkan kerana bahagian saya terletak, saya matang dan tahu untuk membawa diri saya," katanya.

Menyentuh perkembangan kerjaya beliau, Zizi berkata dia kini sibuk mempromosikan single baru, Who Bap Bap, penciptaannya dengan DJ Fuzz dan Waris.
Zizi Kirana Diingatkan Untuk Berpakaian Sopan Dan Tidak Boleh Seksi-seksi
Menyedari bahawa peminat masih mencintai bekas tunggal mereka, Nak Ke Tak Nak, Zizi bagaimanapun, bersyukur Siapa Bap Bap mendapat banyak apabila memperoleh lebih daripada 500,000 tontonan di YouTube.

Diperkenalkan lebih dua bulan yang lalu, Zizi berkata lagu itu mendapat perhatian skuad Harimau Malaya yang membuat video parodi.

"Apabila lagu itu diperkenalkan, ramai peminat memberitahu, mereka masih tidak berpuas hati mendengar Nak Ke Tak Nak.

"Banyak yang mempersoalkan mengapa saya terlalu cepat untuk menyerlahkan lagu-lagu baru, tetapi selepas sebulan, mereka mula menerima lagu ini.

"Ia lebih menggembirakan, setiap kali saya membuat persembahan, seseorang telah menghafal Siapa Bap Bap. Alhamdulillah, saya mengatur kerja saya," katanya.
Share:

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Blog Archive

Support